تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو گوشی هواوی پی 10 و پی 10 پلاس تا یک هفته دیگر معرفی خواهند شد

ویدیوی جدیدی از گوشی‌های هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس نشان می‌دهد که این دو محصول تا یک هفته‌ی دیگر معرفی خواهند شد. 

شنبه‌ی هفته‌ی آینده زمانی برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید خواهد بود. به‌عنوان مثال کمپانی نوکیا، هواوی و ال‌جی برنامه‌ریزی کرده‌اند تا گوشی‌های هوشمند جدید را در روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند) معرفی کنند؛ یکی از مورد انتظارترین محصولاتی که قرار است به‌زودی معرفی شود، گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ است. علاوه بر این، احتمال دارد شرکت نوکیا یک گوشی هوشمند رده‌بالا معرفی کند و هواوی هم با دو گوشی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، پرچم‌داران جدیدی وارد عرصه‌‌ی رقابتت خواهد کرد. حالا هواوی به‌منظور یادآوری این موضوع که گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار این کمپانی قرار است به‌زودی معرفی شوند، یک ویدیو جدید منتشر کرده است.

انتظار می‌رود دو گوشی‌ هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس در رنگ‌های مرسوم گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند. در طی هفته‌ی اخیر و پیش از آن، کمپانی هواوی کلیپ‌های ویدیویی مختلفی برای پرچم‌داران جدید خود منتشر کرده است. جدیدترین کلیپ این شرکت نیز امروز منتشر شد و در آن پس‌زمینه‌هایی به رنگ بنفش، طلایی، سبز و آبی به نمایش درآمده است که احتمالا این پس‌زمینه‌ها به رنگ‌های در نظر گرفته‌شده برای گوشی‌های هوشمند هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس اشاره دارند. علاوه بر این با توجه به ویدیوی یادشده، این موضوع به کاربران یادآوری می‌شود که هر دو گوشی هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس از دوربین دوگانه‌ی پشتی (OO#) بهره خواهند برد. همچنین زمان معرفی این دو محصول جدید یک هفته‌ی دیگر اعلام شده است.

هواوی که سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌ هوشمند در جهان محسوب می‌شود، امکانات و ویژگی‌های بسیار قدرتمندی برای پرچم‌داران جدیدش در نظر گرفته است. بر اساس خبرها و گزارش‌های مختلف، گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره خواهد گرفت. پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای این گوشی و نیز مدل پی ۱۰ پلاس، کایرین ۹۶۰ است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این چیپ ساخت هواوی و شامل هشت هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G71 MP8 است. دوربین‌های دوگانه‌ی تعبیه‌شده در پشت هر دو گوشی هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی در نظر گرفته‌شده برای این دو محصول ۸ مگاپیکسلی است. یکی از تفاوت‌های بین دو مدل مورد بحث که در شایعات به آن اشاره شده، وجود نمایشگر خمیده در مدل پی ۱۰ است. این در حالی است که صفحه‌نمایش در نظر گرفته‌شده برای هواوی پی ۱۰ تخت است. برای آشنایی بیشتر با دو پرچم‌دار جدید هواوی می‌توانید نگاهی به پست جمع‌بندی اخبار و شایعات مرتبط با این محصول در زومیت داشته باشید.

همان‌طور که اشاره شد، فقط یک هفته‌ی دیگر تا معرفی گوشی‌های هوشمند جدید شرکت‌های مختلف زمان باقی مانده است. همچنین انتظار می‌رود سرانجام نام واقعی گوشی هوشمند بلک‌بری با نام رمز «مرکوری» تا یک هفته‌ی دیگر مشخص شود. در زیر می‌توانید ویدیو جدید مورد بحث را مشاهده کنید.

دانلود ۳۶۰p | دانلود ۷۲۰p | دانلود ۱۰۸۰p

زومیت مثل هرسال، پوشش کاملی از تمامی رویدادهای مرتبط با MWC 2017 خواهد داشت و تمامی خبرها، گزارش‌ها، ویدیوها و بررسی‌های اولیه محصولات جدید معرفی‌شده در این رویداد منتشر خواهد کرد.

نظر شما در مورد پرچم‌داران بعدی هواوی چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو گوشی هواوی پی 10 و پی 10 پلاس تا یک هفته دیگر معرفی خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..