تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت حقوق و عیدی کارکنان فرهنگی قراردادی تا ۲۰ اسفند

پرداخت حقوق و عیدی کارکنان فرهنگی قراردادی تا ۲۰ اسفند

جامعه > مشکلات مردم - حقوق حق التدریس، اضافه کار و حقوق کارکنان فرهنگی قراردادی تا 20 اسفند پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی فرهنگیان در مورد مطالبات مانده سوالاتی داشتند و نیز برخی معلمان حق التدریس هم از حقوق معوقه خود گلایه داشتند .در همین باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی داد.

بنابر این اطلاعیه از آنجایی که پرداخت مطالبات فرهنگیان از اولویت‌های جدی دولت است از این روچهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات فرهنگیان و 2700 میلیارد تومان برای حق‌التدریس معلمان تا پایان شهریور پرداخت شده است.

همچنین حق التدریس شاغلین، آزاد، خریدخدمات آموزشی( طرح بسته حمایتی)، اضافه کار، حقوق و عیدی سرباز معلمان، حقوق و عیدی کارکنان قراردادی نیز حداکثر تا قبل از 20 اسفند بر اساس ساز و کار بودجه تامین و پرداخت شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت حقوق و عیدی کارکنان فرهنگی قراردادی تا ۲۰ اسفند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..