تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبکا: ارتش سوریه آماده حمله به «رقه» می‌شود

ساعت24-پایگاه خبری دبکافایل ادعا کرد ارتش سوریه برای آغاز عملیات آزادسازی رقه از چنگ داعش، خود را آماده می‌کند.

منابعی در روسیه می‌گویند ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای آزادسازی شهر «رقه» - پایتخت خودخوانده داعش در سوریه - آماده می‌شود.

پایگاه خبری اطلاعاتی «دبکافایل» وابسته به دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به نقل از منابع روسی مدعی شد که ارتش سوریه خود را برای عملیات سراسری علیه رقه آماده می‌کند.

بر این اساس، دولت سوریه تلاش می‌کند نیروهایش را قبل از رسیدن نظامیان متجاوز ترکیه در شمال کشورش به رقه، به این منطقه برساند.

این منابع تاکید می‌کند در صورت رسیدن ترکیه به رقه و تصرف این شهر با کمک آمریکا، بخش مهمی از شمال و شرق خاک سوریه به دست آنکارا افتاده می‌تواند این کشور را تجزیه کند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبکا: ارتش سوریه آماده حمله به «رقه» می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..