تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیرعبداللهیان: با سعود الفیصل توافق کرده بودیم اختلافات پایان یابد

دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و قدس، ادامه مقاومت را تنها راه استیفای حقوق پایمال شده فلسطینی ها دانست.

صراط: دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و قدس، ادامه مقاومت را تنها راه استیفای حقوق پایمال شده فلسطینی ها دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ حسین امیرعبداللهیان دبیرکل ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در گفتگوی اختصاصی با شبکه المیادین گفت: این کنفرانس هم زمان با اعلامیه بالفور و هفتادمین سالگرد تجزیه فلسطین و پنجاهمین سالگرد اشغال قدس برپا شده است. این درحالیست که تجاوزگری های اسرائیل و شهرک سازی ها نیز ادامه دارد. وی افزود کنفرانس حمایت از انتفاضه و قدس تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد کرد و رهبر معظم انقلاب سخنرانی مهمی در آن ایراد خواهد نمود.

امیر عبداللهیان افزود: کشورهای مرتجع عربی و رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه میان کشورهای اسلامی تلاش می کنند. ایران تلاش می کند حقوق ملت فلسطین را فقط از راه مقاومت استیفا نماید. متأسفانه برخی کشورهای منطقه در تلاش برای تضعیف کشورهای اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: عربستان سعودی مرتکب اشتباهی راهبردی شد که با طرح آمریکا و اسرائیل خود را در یمن گرفتار کرد. آمریکائی ها اعلام کرده اند به عربستان سعودی در جنگ ضد یمن کمک می کنند و تعدادی از آمریکایی ها به ارتش سعودی کمک می کنند. آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای منطقه توافقات محرمانه ای بعمل آورده اند. آقای روحانی وقتی به ریاست جمهوری رسید پیام مثبتی برای عربستان سعودی فرستاد و من واکنش خوبی از عربستان سعودی دیدم. ما با سعودالفیصل وزیر خارجه سابق سعودی توافق کرده بودیم و این کشور تصمیم داشت به اختلافاتش با ما پایان دهد. من با سعود الفیصل دیدار مثبتی داشتم و اتهاماتی که برخی مطبوعات منتشر کرده اند بی اساس است. اکنون مقامات سعودی اظهارات دیپلماتیک سازنده ای دارند اما اقداماتشان خصمانه است. اقدامات عادل الجبیر زیبنده یک دیپلمات یا کسی که دیپلماسی را درک می کند نیست. براساس اظهارات الجبیر، عربستان سعودی نمی خواهد اقدامی سازنده انجام دهد. متأسفانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها عربستان سعودی را در جنگ با یمن فریب داده اند. 

امیرعبداللهیان گفت: حضور جبهة النصره در جولان برای حفاظت از امنیت اسرائیل است. 

وی گفت: درحالی که ملت بحرین خواستار اصلاحات دمکراتیک در این کشور هستند شاهد حضور هیئت اسرائیلی در بحرین هستیم.

وی در ادامه گفت: ما با ترکیه برسر آینده سوریه و بشار اسد رئیس جمهور این کشور اختلاف داریم. ما از دوستانمان در ترکیه انتظار داریم اقدامات سازنده ای در منطقه انجام دهند. دولت سوریه درخصوص ایجاد مناطق امن ملاحظاتی دارد و ما معتقدیم این مسئله ناقض حاکمیت سوریه است. همه باید برسر راه حل سیاسی در سوریه توافق کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیرعبداللهیان: با سعود الفیصل توافق کرده بودیم اختلافات پایان یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..