تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه اى با محور بررسى مشکلات کسب و کارهاى نوین

با حضور تعدادى از اعضاء دولت و گروهى از فعالان در کسب و کارهاى نوین و شرکت هاى دانش بنیان ، مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسى قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزارى صدا و سیما ، در این جلسه وزراى ارتباطات و تعاون ، کار و رفاه اجتماعى ، معاونان حقوقى و علمى و فناورى رئیس جمهور ، دبیر شوراى عالى فضاى مجازى و معاونان وزارتخانه هاى صنعت ارتباطات و تعاون حضور داشتند .در این جلسه فعالان در کسب و کارهاى نوین و شرکت هاى دانش بنیان با بیان دیدگاههاى خود به تشریح مشکلات این پرداختند . از جمله این مشکلات مى توان به نحوه محاسبه نرخ بیمه و مالیات ، دریافت مجوزهاى مختلف ، مشکلات مربوط به کپى رأیت و شفاف نبودن آرائه خدمات زیر ساختى قابل اشاره است .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه اى با محور بررسى مشکلات کسب و کارهاى نوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..