تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون رئیس جمهور آمریکا: باید دو طرف به توافق نامه مینسک پایبند باشند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما معاون رئیس جمهور آمریکا ضمن تاکید بر اجرای توافق نامه مینسک برای پایان دادن به غائله اوکراین تصریح کرد جهان حالا بیش از هر زمان دیگری، به قدرت و رهبری ناتو نیاز دارد.

مایک پنس در نشست خبری مشترک با دبیرکل ناتو در بروکسل گفت:«همانطور که چند روز پیش جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در بلژیک اعلام کرد مناسب است کشور شما طرح دودرصدی را درباره تامین منابع مالی بپذیرد و ما به کمک شما نیاز داریم و کشورهای دیگر را نیز تشویق می کنیم همانند شما عمل کنند. اگر طرحی برای رسیدن به این نقطه هست، ائتلاف ناتو باید این روند را تسریع کند و اگر هنوز طرحی برای این منظور ندارید باید چنین طرحی را تدوین کنید. حالا زمان اقدام است و نه حرف. جهان حالا بیش از هر زمان دیگری، به قدرت و رهبری ناتو نیاز دارد. باید همه کشورهای عضو ناتو به تعهداتشان درقبال دفاع مشترک عمل کنند.»
مایک پنس در ادامه افزود: همانطور که امروز در ملاقات با دبیرکل ناتو اطمینان خاطر دادم، باعنایت به تلاشهای روسیه برای بازترسیم مرزهای بین المللی با توسل به زور، ایالات متحده به ایفای نقش رهبری خودش و استمرار طرحهای استقرار نیرو در جبهه های پیشرو و دیگر اقدامات مشترک ادامه خواهد داد.
مایک پنس گفت:« درخصوص اوکراین همانطور که قبلا گفته ام، ائتلاف ما (ناتو) همچنان تلاش خواهد کرد تا روسیه پاسخگوی اقداماتش باشد و خواستار آن است که به توافق مینسک پایبند باشند و این کار با کاستن از درگیری ها در شرق اوکراین شروع شود. بخاطر استقرار صلح و نجات جان انسانهای بیگناه از هر دو طرف می خواهیم به آتش بسی پایبند باشند که امروز شروع شده است. ما برای استقرار صلح در اوکراین دعا می کنیم. مطمئن باشید که ایالات متحده همچنان روسیه را پاسخگوی اقداماتش خواهد کرد حتی در شرایطی که تلاش می کنیم زمینه های مشترکی با روسیه پیدا کنیم که رئیس جمهور ترامپ قاطعانه معتقد است می تواند چنین زمینه هایی پیدا کرد.»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون رئیس جمهور آمریکا: باید دو طرف به توافق نامه مینسک پایبند باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..