تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




227 قاضی و دادستان دیگر در ترکیه از کار برکنار شدند

ادامه موج اخراج ها در ترکیه؛

مقامات ترکیه روز دوشنبه 227 قاضی و دادستان دیگر را به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد کودتای نافرجام ماه ژوئیه این کشور از کار برکنار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما  به نقل از رویترز، مقامات ترکیه روز دوشنبه 227 قاضی و دادستان دیگر را به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد کودتای نافرجام ماه ژوئیه این کشور از کار برکنار کردند.

این خبر را خبرگزاری دولتی آناتولی اعلام کرد و به این ترتیب شمار افرادی که از قوه قضائیه ترکیه در ارتباط با این کودتا تصفیه شده اند به حدود 4000 نفر رسید.

مقامات ترکیه فتح الله گولن روحانی ترکیه ای مقیم آمریکا را به سازماندهی این کودتا متهم می کنند. آنها تا به حال در این ارتباط بیش از 100 هزار نفر از اعضای پلیس، ارتش، ادارات دولتی، قوه قضائیه و سایر نهادها را بازداشت یا اخراج کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «227 قاضی و دادستان دیگر در ترکیه از کار برکنار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..