تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی استقلال الاهلی 2017

نتیجه بازی استقلال الاهلی 2017  

خلاصه بازی و گلهای بازی استقلال الاهلی

esteghlal tehran al ahli dubai 7332414.png 1 نتیجه بازی استقلال الاهلی 2017

نتیجه نیمه اول – (استقلال1-الاهلی1)

نتیجه بازی استقلال الاهلی 2017

.

استقلالی ها که بعد از 5 پیروزی پیاپی در لیگ برتر پای به بازی با الاهلی گذاشتند، امیدوار هستند با پیروزی در این بازی بتوانند شروع قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. اما الاهلی هم با ستاره های میلیون دلاری خود به نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کنند.
هفته اول لیگ قهرمانان آسیا/ ساعت:19:45
ورزشگاه: شیخ راشد/ تعداد تماشاگر: 2 هزار نفر
داور: پیتر گرین، کمک ها: الکساندر ناتان، شتینین آنتون

ترکیب استقلال
مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، خسرو حیدری، زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان
ترکیب الاهلی
ناصر، خمیس، الفردانی، عباس، ربیریو، احمد خلیل، اسماعیل، هیکل، سانگور، دیوپ و حسن

شرح نیمه اول

استقلال در نیمه اول با ارئه یک نمایش پراشتباه با نتیجه یک بر صفر  از حریفش شکست خورد. در این نیمه استقلالی ها اصلا در کارهای دفاعی موفق نبودند و البته در کارهای تهاجمی هم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف خود خلق کنند. مهره های دفاعی استقلال در نیمه اول بارها با اشتباه های فاحش خود بازیکنان الاهلی را در موقعیت گلزنی قرار دادند که در دقیقه 44 بالاخره دیوپ موفق شد دروازه مهدی رحمتی را باز کند. آبی ها برای این که کار خود را با شکست آغاز نکنند باید در نیمه دوم به فکر بازی تهاجمی و گلزنی باشند.

شرح گل ها

1-0 (استقلال): دقیقه 44 بازهم اشتباه زکی پور در دفع توپ، دیوپ را در موقعیت عالی قرار داد و او به راحتی دروازه استقلال را باز کرد.

1-1 (استقلال): سانتر خسرو حیدری در یک رفت و برگشت به امید ابراهیمی رسید و ضربه او دروازه الاهلی را باز کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی استقلال الاهلی 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..