تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان: هر دو گل را بر اثر کم تجربگی دریافت کردیم

سرمربی استقلال معتقد است بازی تیمش با الاهلی دو نیمه متفاوت داشته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر الاهلی گفت: به الاهلی تبریک می‌گویم. دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول آنها بهتر بودند ولی ما به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم.

او افزود: من فکر می‌کنم تیم جوان ما باید حرفه‌ای تر بازی می‌کرد خصوصا در دقایقی که حریفمان جلو آمده بود. ما هر دو گل را روی کم تجربگی و جوانی خوردیم. در گل دوم باید حرفه‌ای تر عمل می‌کردیم.

سرمربی استقلال در واکنش به سوالی درباره تفاوت استقلال و نفت در مقابل الاهلی گفت: این دو تیم با هم متفاوتند. نفت طرفداری ندارد ولی استقلال 30 میلیون طرفدار دارد. ما بعد از گل تساوی دو موقعیت صد درصد داشتیم. جوانی و بی دقتی نگذاشت گل دوم را بزنیم. اگر گل دوم را می زدیم شرایط فرق می کرد. ما باید خود را برای آینده آماده کنیم. باید از باقی بازی ها استفاده کنیم. ما 120 هزار طرفدار در ورزشگاهمان داریم. نتیجه عادلانه یک بر یک بود. کم تجربگی در آخر بازی کار دست ما داد. می شد حتی دو بر یک ببریم. فوتبل همیشه همین گونه است و همین باعث زیباییش می شود. من فکر می کنم وقتی از موقعیت ها استفاده نکردیم، تنبیه شدیم.

ادامه دارد...

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان: هر دو گل را بر اثر کم تجربگی دریافت کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..