تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای تحکیم خانواده و کاهش طلاق در استان قم تشکیل‌ شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عطاء‌الدین قاسمی غروب امروز در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه عوامل متعددی در افزایش رشد طلاق مؤثر است، اظهار داشت: باید در راستای کمرنگ ساختن این عوامل و تحکیم خانواده، با جدیت تلاش کرد.

وی بابیان اینکه شورای تحکیم خانواده و کاهش طلاق به این منظور تشکیل‌شده است، افزود: اقدامات زیادی در راستای کاهش میزان طلاق در دستور کار قرار دارد، چرا که طلاق به‌عنوان یک معضل اجتماعی پیامدهای ناگواری را نیز به همراه دارد.

قاسمی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در این راستا، آسیب‌های اجتماعی موجود در کشور اولویت‌بندی شده، و طلاق در میان اولویت‌های نخست قرار دارد، همچنین کنترل طلاق نیز برعهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است که برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه بودجه قابل‌توجهی برای رفع آسیب‌های اجتماعی استان اعطا شده است، عنوان کرد: بیش از یک میلیارد به این مهم اختصاص داده‌شده تا مقوله ناهنجاری اخلاقی، اعتیاد، طلاق با برنامه‌ریزی‌ها و دستورات منسجم و مستمر برطرف شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان قم با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان با شورای تحکیم خانواده همکاری دارند، بیان کرد: دستگاه‌هایی چون صداوسیما و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای تحقق اهداف این شورا تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به‌ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: تلاش همه مسئولان بخش‌های دولتی و غیردولتی الزامی است چرا که می‌توان با برگزاری دوره‌های مهارت زندگی در سازمان‌ها، مساجد و انجمن‌ها از رشد و افزایش این آسیب‌ها جلوگیری کرد.

قاسمی بابیان اینکه آمار طلاق نسبت به پارسال بیشتر شده است، اظهار داشت: به‌منظور تحقق عزم جدی و مشارکت اجتماعی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی با انجمن‌های کارگری و اتحادیه‌های صنفی صحبت شده و امیدواریم ائمه جماعات در هر مسجد دوره‌های آموزشی برگزار کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رجوع به مراکز مشاوره باید در میان مردم باب شود تا جوانان برای ازدواج آگاهانه عمل کنند و میزان تفاهم و اختلاف موجود در میان خود را قبل از ازدواج بسنجند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای تحکیم خانواده و کاهش طلاق در استان قم تشکیل‌ شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..