تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درز تصاویری از اکسپریا XA 2 سونی

شرکت سونی در نظر داشته تا طی نمایشگاه MWC 2017 از نسل جدید تلفن های هوشمند اکسپریا خود رونمایی کند. باتوجه به گزارش های قبلی شرکت ژاپنی می‌خواهد پنج گوشی هوشمند از جمله میان رده و پرچمدار را معرفی کند.

33970 54709f8c 945 556 درز تصاویری از اکسپریا XA 2 سونی

گفته شده پرچمدار سونی به صفحه نمایش 4K و پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز است. حال به تازگی تصاویری مربوط به اکسپریا XA 2 جانشین اکسپریا XA منتشر شده که شباهتی به مدل قبلی دارد.

33970 7b53600a درز تصاویری از اکسپریا XA 2 سونی

اکسپریا XA 2 یک میان رده به شمار رفته و شامل مشخصات بزرگی نمی شود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات همیشگی اکتفا کرد.

33970 2dd08e5d درز تصاویری از اکسپریا XA 2 سونی

کنفرانس سونی در 26 فوریه پیش از MWC برگزار می شود.

منبع: nextpowerup

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درز تصاویری از اکسپریا XA 2 سونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..