تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل پلی احتمالا با اضافه شدن دکمه جدید Refresh بروزرسانی خواهد شد

گوگل پلی احتمالا با اضافه شدن دکمه جدید Refresh بروزرسانی خواهد شد

گوگل احتمالا خبر خوشحال کننده ای برای آن دسته از کاربران دارد که برای بروزرسانی اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود بسیار عجله دارند، این گروه از کاربران به زودی یک دکمه اختصاصی به نام Refresh در اختیار خواهند داشت. با تک شات همراه باشید.

اگر دریافت نوتیفیکیشن در رابطه با اپلیکیشن‌های بروزرسانی شده برای شما کافی نیست، زیرا ممکن است این نوتیفیکیشن‌ها با یک یا دو ساعت تاخیر ارسال شوند، به زودی می‌تواند بروزرسانی اپلیکیشن‌ها را به صورت دستی چک کنید.

دکمه جدیدی به نام Refresh احتمالا به بخش My apps & games گوگی پلی استور اضافه خواهد شد، بخشی از در آن شاهد بروزرسانی‌های موجود برای اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه‌تان هستید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به بسته و باز کردم دوباره گوگل پلی، صفحه پیش رو را رفرش کنید.

این قابلیت هنوز در مرحله تست قرار دارد و به صورت عمومی عرضه نشده است اما احتمالا مانند سایر قابلیت‌های بتای اندروید، طی یک یا دو ماه آینده در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

بروزرسانی جدید گوگل پلی استور شامل تغییرات دیگری نیز در رابط کاربری این فروشگاه آنلاین می‌شود که از میان آنها می‌توانیم به قابلیت چینش اپلیکیشن‌ها و بازی‌های نصب شده مطابق با معیارهای مختلف برای مثال نام، ابعاد، آخرین بروزرسانی و آخرین بار استفاده اشاره کنیم.

گوگل پلی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل پلی احتمالا با اضافه شدن دکمه جدید Refresh بروزرسانی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..