تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی به زودی از تراشه Pinecone رونمایی می کند

شیائومی به زودی از تراشه Pinecone رونمایی می کند

مدتی است شایعاتی به گوش می خورد که ادعا می کند شیائومی قصد دارد استفاده از تراشه های کوالکام و مدیاتک در محصولات خود را کنار بگذارد و به زودی تراشه خاص این کمپانی را تولید کند. اما تا کنون در این شایعات حرفی از تاریخ رونمایی از این تراشه ها به میان نیامده بود. اما اخیرآ شیائومی پستی را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته که سرنخ هایی در خصوص این موضوع به دست می دهد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


بر اساس پست شیائومی در وایبو، این کمپانی روز 28 فوریه، 10 اسفندماه، ساعت 2 بعدازظهر به وقت چین از تراشه Pinecone رونمایی خواهد کرد. بر اساس شایعات قبلی، نخستین گوشی که به این تراشه مجهز خواهد شد Xiaomi Mi 5c خواهد بود.


اگر شیائومی تراشه های محصولاتش را خود تولید کند، در هزینه ها بسیار صرفه جویی خواهد کرد، که در نهایت به نفع مصرف کنندگان نهایی خواهد بود. در هر حال، همه چیز بستگی به کیفیت این تراشه دارد و اینکه بتواند با تراشه های رقیب موجود در بازار هم تراز باشد یا خیر.


با در نظر گرفتن معرفی Pinecone در عرض چند روز آینده، می توان نتیجه گرفت که شیائومی گوشی جدیدی برای معرفی این تراشه نیز معرفی خواهد کرد. بنابراین Xiaomi Mi 5c احتمالا زودتر از آنچه تصور می کردیم به دست علاقمندان خواهد رسید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی به زودی از تراشه Pinecone رونمایی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..