تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام گرافیست طراح وب،برنامه نویس،کارشناس مارکتینگ باشرایط عالی

شرکت جهان گستر پارس رادن جهت تکمیل کادر فنی خود با شرایط عالی و بیمه تامین اجتماعی از بدو استخدام،در تهران دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست و طراح وب سایت خلاق و صاحب ایده حداقل ۲ سال سابقه کار مسلط به UI / UX مسلط به Photoshop / Corel / Flash آشنا به امور چاپی برنامه نویس علاقمند به یادگیری ،خلاق و دارای روحیه کارتیمی آشنایی کامل با مفاهیم پایگاه داده و برنامه نویس تحت وب آشنا به زبان های PHP,HTML,CSS3,Javascript, آشنا به مفاهیم MVCویکی از Framework,Javascript کارشناس مارکتینگ و توسعه بازار حداقل ۳ سال سابقه کار تحصیلات مرتبط

متقاضیان محترم می‌توانند درخواست خود را به آدرس ایمیل ذیل ارسال نمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام گرافیست طراح وب،برنامه نویس،کارشناس مارکتینگ باشرایط عالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..