تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت ارائه گواهی سوء پيشينه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد محامدی مديركل سياسی انتخابات استانداری يزد گفت: بنا به صراحت تبصره ۳ ذيل ماده ۲۶ قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای داوطلبان شرکت در انتخابات ضروری است؛ بنابراین بایستی این گواهی که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام از سوی داوطلبان ارائه شود.

وی افزود: دفاتر پلیس10+ در استان براساس درخواست شخصی داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند فرآیند صدور گواهی عدم سوء پیشینه را به جریان انداخته تا پس از مراحل قانونی نسبت به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل زمان‌بر بودن گواهی مذکور، متقاضیان باید به قید فوریت اقدام لازم را در این خصوص به عمل آورند.

انتهای پیام/ م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت ارائه گواهی سوء پيشينه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..