تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ قهرمانان آسیا؛ شکست تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست دیدار با الاهلی

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم های استقلال تهران و الاهلی امارات در هفته نخست گروه اول لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه شیخ راشد امارات برابر یکدیگر قرار گرفتند.
این دیدار در حالی برگزار شد که استقلال تهران پس از پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر و همچنین دیدار حساس شهرآورد تهران به امارات رفته بود تا بلکه بتواند از تیم پرستاره الاهلی و ستاره های میلیون دلاری آن نتیجه بگیرد.
علیرضا منصوریان سرمربی آبی های پایتخت تیم خود را با ترکیب اولیه مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، خسرو حیدری، زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی راهی میدان کرده بود.
الاهلی نیز با ترکیب ناصر، خمیس، الفردانی، عباس، ربیریو، احمد خلیل، اسماعیل، هیکل، سانگور، دیوپ و حسن وارد میدان شده بود.
الاهلی در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست چند موقعیت خطرناک روی دروازه سیدمهدی رحمتی ایجاد کند. در دقیقه 10 احمد خلیل از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه آبی پوشان را به خطر انداخت اما سوپر واکنش رحمتی مانع از فروریختن دروازه شاگردان منصوریان شد.
با این حال بعد از دقیقه 15 شاگردان منصوریان توانستند خود را از زیر فشار ابتدایی خارج کنند. با این حال حملات دو تیم روی دروازه های یکدیگر ثمری در پی نداشت. در دقیقه 45 تیم الاهلی از سوی دیوپ و از روی ارسال یک ضربه کرنر به گل برتری بخش خود در این نیمه دست یافت.
وظیفه قضاوت این دیدار بر عهده پیتر گرین است و الکساندر ناتان و شتینین آنتون کمک داوران وی هستند. داور در نیمه نخست به بهنام برزای(9) و رابسون(19) از استقلال کارت زرد نشان داد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ قهرمانان آسیا؛ شکست تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست دیدار با الاهلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..