تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی 538 هزار دانش آموز خوزستانی از فعالیت نوروزی با رویکرد جدید

اردشیر شجاعی دوشنبه در حاشیه آئین معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش شوش در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود:یکی از اهداف و برنامه های آموزش و پرورش خوزستان فراهم کردن زمینه بهره مندی دانش آموزان از فعالیت های آموزشی در ایام تعطیلات نوروز با رویکرد جدید و متناسب با شرایط روز می باشد.
وی اظهار کرد:در این راستا مجموعه فعالیت نوروزی (پیک نوروزی) امسال در مقطع ابتدایی با رویکرد آموزش حقوق شهروندی ، مهارت های اجتماعی ، صرفه جویی در مصرف خصوصا مصرف انرژی و تشویق به کتاب و کتابخوانی تهیه و چاپ شده است.
به گزارش ایرنا در آئینی با تجلیل از تلاش مجتبی دیناروند مدیر سابق آموزش و پرورش شوش در مدت 14 ماه تصدی این مسئولیت ، عبداله رحیم خانی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شوش معرفی شد.
دیناروند در این آئین در سخنانی گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد و گفت:تشکیل انجمن خیرین مدرسه ساز شهرستان شوش ،ارتقا معاونت ها، کسب مجوز پژوهشسرا و هوشمندسازی140 مدرسه از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت می باشند.
وی با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای ساخت پنج واحد آموزشی به همت خیرین گفت:با ساخت این مدارس در سال تحصیلی آینده هیچ مدرسه کانکسی در شهرستان شوش وجود نخواهد داشت.
دیناروند تامین حدود یکهزار نیمکت ،پیگیری احداث معلم سرا با90درصد پیشرفت فیزیکی و اخذ مجوز درمانگاه فرهنگیان ، احداث سالن چند منظوره فرهنگیان و مجوز مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
عبدالله رحیم خانی معاونت پشتیبانی و مالی مدیریت آموزش و پرورش شوش به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.
30 هزار دانش آموز در شهر شوش و بخش فتح المبین در بیش از 375 واحد آموزشی تحصیل می کنند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی 538 هزار دانش آموز خوزستانی از فعالیت نوروزی با رویکرد جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..