تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت 13 میلیون دلاری برای شکست استقلال

کد خبر: ۴۸۴۰۷۴

۸۲۸  بازدید

دو ستاره گران قیمت الاهلی در دیدار با استقلال پایه گذاران برد این تیم شدند.

ورزش سه: دو ستاره گران قیمت الاهلی در دیدار با استقلال پایه گذاران برد این تیم شدند.

 تفاوت استقلال و الاهلی امارات در اولین دیدار گروه یک لیگ قهرمانان آسیا به دو بازیکن محدود می شد. اورتون ریبریو بازیکن برزیلی الاهلی در این دیدار با سانترهای منحصر به فرد خود در کنار دیوپ مهاجم گلزن این تیم که در زدن ضربات سر تبحر بالایی دارد، با پایه گذاری دو گل الاهلی، برد این تیم را طراحی کردند.

استقلال هر چند در این بازی روز خوبی را پشت سر نذاشت اما الاهلی نیز نمایشی فوق العاده ای نداشت ولی در نهایت دو بازیکن 13 میلیون دلاری الاهلی توانستند قرمز و مشکی ها را برنده از زمین خارج کنند تا باز هم در دیدارهای آسیایی ارزش بازیکنان گران قیمت و بزرگ خارجی مشخص شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت 13 میلیون دلاری برای شکست استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..