تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک پیشنهاد گرم برای روزهای سرد/ نوشیدنی جادویی زمستانی+طرز تهیه

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در بین نوشیدنى‌ها بسیارى از افراد طرفدار چاى و قهوه هستند، اما در فصل زمستان به خصوص هنگام مبتلا شدن به سرماخوردگى و آنفلوآنزا بدن به نوشیدنى مقوى ترى نیاز دارد. یک پیشنهاد گرم برای روزهای سرد/ نوشیدنی جادویی زمستانی+طرز تهیه

به همین منظور ما به شما یک نوشیدنى با عنوان «نوشیدنى گرم کننده زمستانى» معرفى مى کنیم که از آب لیمو، سرکه سیب و زنجبیل تازه تهیه مى شود.

سرکه سیب موجود در این نوشیدنى تنظیم کننده قند خون بوده و موجب بهبود عملکرد سیستم گوارش و زنجبیل مى شود. افزون بر این زنجبیل تسکین دهنده دردهاى معده و رفع‌کننده گرفتگی عضلات و عسل مسکن قوى براى سرفه بوده و آب لیمو غنى از ویتامین ث است.

مطالعات نشان می‌دهد که ویتامین C مانع از سرماخوردگی شده و در افراد سرماخورده موجب تسریع روند بهبود بیمارى مى شود.

این نوشیدنى افزون بر مواد ذکر شده حاوى دارچین با خاصیت آنتى اکسیدانى قوى و فلفل هندى به عنوان ماده افزایش دهنده متابولیسم بدن است که در سلامتى نقش بسزایى دارند.

مواد تشکیل دهنده نوشیدنى گرم زمستانى: 

٢ قاشق غذاخورى سرکه سیب

٢ قاشق غذاخورى آب لیمو

 سه تا پنج تکه زنجبیل

یک قاشق فلفل هندى

یک تکه چوب دارچین

یک قاشق غذاخورى عسل

گفتنی است؛ براى تهیه این نوشیدنى کافی است که مواد را به یک و نیم فنجان آب داغ اضافه کرده و عصاره آن را بنوشید.

منبع: Health

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک پیشنهاد گرم برای روزهای سرد/ نوشیدنی جادویی زمستانی+طرز تهیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..