تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوسازی عربستانی علیه پرسپولیس ادامه دارد/می‌خواهند تیم برانکو را بترسانند

روز نو :

 پرسپولیس باید در مسقط به مصاف الهلال برود که رییس کانون هواداران این تیم مدعی شده، تمام بلیت های این بازی توسط باشگاه الهلال خریداری شده است. آنها مدعی هستند ۹۰ درصد عمانی‌ها طرفدار الهلال هستند و معلولان و دانش‌آموزان عمانی هم در بازی مقابل پرسپولیس حاضر می‌شوند تا از الهلال حمایت کنند. اما این بحث ها در حالی مطرح می شود که پرسپولیس میزبان بازی است و بر اساس قوانین AFC، تنها 8 درصد بلیت ها در اختیار باشگاه الهلال قرار می گیرد و به نظر می رسد ادعای عربستانی ها یک جور بازی روانی است تا بخواهند پرسپولیسی ها را بترسانند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوسازی عربستانی علیه پرسپولیس ادامه دارد/می‌خواهند تیم برانکو را بترسانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..