تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارخانه سیمان خاکستری نی ریز هنوز ساخته نشده، ورشکست شد/ در 6 ماه گذشته تا کنون حقوق در یافت نکردیم

در پی عدم مدیریت 150 نفر از نیرو های کارخانه سیمان خاکستری اخراج شده و 300 نفر دیگر 6 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، کلنگ افتتاح کارخانه سیمان خاکستری نی ریز سال 1384 بر زمین خورد ولی با مشکلات پیش آمده این پروژه متوقف شد و در سال 1393  توسط عقد قرارداد با چین دوباره سازی آن آغاز شد و اکنون به پیشرفت 80 درصدی رسیده است. اما متاسفانه پس از 11 سال از آغاز این پروژه به دلیل شرایط رکود و عدم مدیریت اقتصادی 150 نفر از نیرو های آن اخراج شده و 300 نفر دیگر 6 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند.

صبح امروز شاهد تجمع اعتراضی کارگران این کارخانه را برای چندمین بار بودیم که به خاطر وضعیت بد معیشتی خود فعالیت کارگاهی این کارخانه را تعطیل کرده و دست به تجمع اعتراضی زده بودند.
{
به گزارش سایت خبرنگار، یکی از افراد حاضر در این تجمع اعتراضی گفت: 6 ماه است که حقوق کارگران را به بهانه تحریم پرداخت نکرده اند و دفعات قبل نیز حقوق ما را با تاخیر 4 یا 5 ماهه به حساب می ریختند.

وی در ادامه گفت: مدیر پروژه تا زمانی که فریاد ما بلند نشده و تجمع اعتراضی رخ ندهد حقوق را پرداخت نمی کند، مگر با این میزان حقوق اندک چند مدت می شود زندگی کرد که اکنون مسئولین 6 ماه آن را نیز پرداخت نکرده اند؟





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارخانه سیمان خاکستری نی ریز هنوز ساخته نشده، ورشکست شد/ در 6 ماه گذشته تا کنون حقوق در یافت نکردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..