تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه بعدی Call of Duty شما را دیوانه خواهد کرد

به گزارش صدخبر : گلن اسکوفیلد، مدیر استودیوی اسلج‌همر گیمز در جدیدترین مصاحبه‌ی خود از بازی پیش‌رو و مورد انتظار این استودیو،2017 Call of Duty سخن گفته است. اسکوفیلد که به نظر خیلی‌ هیجان‌زده می‌رسد در مورد انتظارات خود از بازی می‌گوید.  نسخه بعدی بازی Call of Duty شما را دیوانه خواهد کرد

اسکوفیلد در مورد زمان عرضه‌ی بازی و ویژگی‌های آن کاملا صبور بوده و تاکنون اطلاعاتی را در این زمینه منتشر نکرده است. مدیر استودیوی اسلج‌همر گیمز در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با بیان این که امیدوار است بتواند هرچه سریع‌تر در مورد بازی Call of Duty صحبت کند اعلام کرد که در غیر این صورت، از درون منفجر خواهد شد!

او همچنین اذعان داشت که سری جدید بازی Call of Duty بهترین بازی استودیوی اسلج‌همر گیمز به شمار خواهد رفت. به گفته‌ی وی، به هنگام معرفی این بازی و انتشار تریلر رونمایی، هواداران سری Call of Duty از شدت هیجان دیوانه خواهند شد.

به هنگامی که از وی در مورد تاریخ معرفی رسمی بازی سوال شد، گلن اسکوفیلد اعلام کرد که او هم همانند بسیاری از اعضای تیم سازنده به عنوان یک بازی‌ساز عمل می‌کند و اطلاعات بیشتری در مورد بازی در اختیار ندارد.

از آن‌جایی که آخرین سری از بازی‌های Call of Duty سبکی علمی‌تخیلی داشت و نتوانست آن‌چنان که باید و شاید مورد استقبال طرفداران خود قرار بگیرد، گمان می‌رود که نسخه‌ی بعدی این بازی به ریشه و اساس خود بازگردد تا شاید بازی 2017 Call of Duty بتواند بار دیگر در قلب کاربران خود جای بگیرد.

منبع:برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه بعدی Call of Duty شما را دیوانه خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..