تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کمیته جستجوی مفقودین به یک خبرسازی

روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین در اطلاعیه ای اعلام کرد: مکان مورد نظر در ابتدای مراحل بررسی ،توسط برخی از مسئولان محلی به کمیته جستجوی مفقودین پیشنهاد گردید که در جریان بررسی های کارشناسی به دلیل فقدان شاخصه ها و معیارهای لازم جهت تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام، توسط فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین مورد تایید و تصویب قرار نگرفت است.

صراط:    روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین در اطلاعیه ای اعلام کرد: مکان مورد نظر در ابتدای مراحل بررسی ،توسط برخی از مسئولان محلی به کمیته جستجوی مفقودین پیشنهاد گردید که در جریان بررسی های کارشناسی به دلیل  فقدان شاخصه ها و معیارهای لازم جهت تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام، توسط فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین مورد تایید و تصویب قرار نگرفت است.

به گزارش میزان؛ در پی درج خبری در یک کانال ضد انقلاب مبنی بر تدفین شهدای گمنام در تنها مکان تفریحی شهرک وحدت استان البرز،  روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین در اطلاعیه ای اعلام کرد: مکان مورد نظر در ابتدای مراحل بررسی ،توسط برخی از مسئولان محلی به کمیته جستجوی مفقودین پیشنهاد گردید که در جریان بررسی های کارشناسی  به دلیل  فقدان شاخصه ها و معیارهای لازم جهت تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام، توسط فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین مورد تایید و تصویب قرار نگرفت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کمیته جستجوی مفقودین به یک خبرسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..