تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت معاون ترامپ از تصمیم وی درمورد برکناری فلین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه از تصمیم ترامپ برای برکناری ژنرال مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید حمایت کرد.
 
به گزارش انتخاب، پنس در عین حال گفت که اقدام فلین در گمراه کردن وی در مورد تماس هایش با یک دیپلمات روسیه، باعث دلسردی و یاس او شده است.
معاون ترامپ در جریان بازدید از مقر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل، به خبرنگاران گفت: پس از اطلاع از غیرواقعی بودن موضوعاتی که ژنرال فلین به من منتقل کرده بود، دلسرد شدم.  
وی در عین حال از استعفای مایکل فلین و تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای برکناری وی کاملا حمایت کرد.  
ژنرال فلین چندی پیش به دلیل برملا شدن تماس هایش با سفیر روسیه و گفت و گو در مورد تحریم های مسکو و احتمال لغو آن، مجبور به استعفا شد.  
مایک پنس همچنین روز دوشنبه با ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو در بروکسل دیدار و گفت و گو کرد.
وی در توییتی، این دیدار را سازنده خواند و از حمایت قاطعانه آمریکا از ناتو خبر داد.  
پنس دلیل حمایت آمریکا از ناتو را این گونه عنوان کرد: ناتویی قوی تر به منزله جهانی امن تر است.  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت معاون ترامپ از تصمیم وی درمورد برکناری فلین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..