تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت کلاه جادویی ترامپ +عکس

سرنوشت کلاه جادویی ترامپ +عکس

این کلاه نماد با ارزشی برای طرفداران ترامپ Trump به شمار می آید .
" مارک استرومن" که 5 کلاه را از یک فروشنده خیابانی برای دوستان خود خریده است گفت:" این کلاه ها تفرقه ای جدی بین دموکراتها و جمهوری خواهها بوجودآورده است اما گمان می کنم این کلاه ها برای آن ساخته شده تا مردم را از خواب بیدار کند. به عبارتی کشور به دو قسمت تقسیم شده است .
- چگونه این کلاه سمبلی نمادین شد
با توجه به توضیح مدیر سابق ستاد انتخاباتی " کوری لواندوفسکی " هیچ کارشناسی و بازاریابی وحتی مطالعه ای روی کلاه انجام نشده بود. تنها یک نفر نمونه را برای ما ارسال کرده و آنها نیز کلاه را به ترامپ نشان دادند و او گفت که کلاه را دوست دارد. ستاد انتخاباتی سعی داشت تا فونت روی کلاه را در ابعاد مختلف تغییر دهد سپس با تائید نهایی کلاه انتخاب شد و همیشه در هواپیمای ترامپ وجود داشت .پس از نامزدی ترامپ در انتخابات او کلاه را در ملاء عام به صورت یک کمپین بر سر کرد .هنگامی که او سفری بسیار علنی به منطقه لاردو ، تگزاس در سال 2015 میلادی داشت . در آن زمان آب و هوا گرم بود و ترامپ به خاطر عرق کردن تصمیم گرفت کلاه را بر سر کند.تصمیمی لحظه ای که برایش نتیجه داشت . گذاشتن کلاه یک اتفاق بود اما شعار روی آن نتیجه ای عمیق داشت . این شعار تبدیل به علامت تجاری ترامپ شد .

کلاهی که باعث پیروزی ترامپ شدبه موزه می رود
کلاهی که باعث پیروزی ترامپ شدبه موزه می رود
روشی مخرب

" لواندوفسکی " در ادامه به سی ان ان گفت :"تکنولوژی مخرب ترامپ از استفاده ابزاری از این شعار در موفقیت هایش در انتخابات نگران کننده است . افرادی که از سیاست چیزی نمی دانند و پس زمینه سیاسی ندارند می خواهند از چیزی متفاوت تبعیت کنند ."
در مقابل ترامپ کمپین رقیب وی " هیلاری کلینتون " بسیار استادانه درست شده بود . اما سرمایه گذاری ترامپ برای کلاه مبلغی حدود 2.8 میلیون دلار در بر داشت که با توجه به معنای شعار احساسات مردم را هدف قرارداده بود . کلاه های ترامپ در دو رنگ قرمز و سفید با شعار نوشته شده بر آن به مردم فروخته می شود. هم اکنون نیز این کلاه در ستاد انتخاباتی ترامپ به طرفداران وی به صورت آنلاین فروخته می شود.کلاه یک اتصال فیزیکی بین ترامپ و طرفدارن روستایی و متقاضیان کار است اما او با این کلاه احساسات طرفدران خود را تحت تاثیر قرار داده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت کلاه جادویی ترامپ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..