تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستای جهانی صنایع‌دستی در ایران ایجاد می‌شود

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهمن نامور‌مطلق با اعلام این خبر در نشست مدیران کل استان‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اظهار داشت: بازارچه‌های صنایع‌دستی از اهمیت بالایی برخوردارند و توسعه این بازارچه‌ها می‌تواند باعث رونق این هنر صنعت شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای برگزاری نوروز متفاوت گفت: نوروز یکی از ناب‌ترین رویداد‌ها در ایران است که در دل خود رویدادهای مهم دیگری دارد، و با توجه به اینکه تعداد بسیار زیادی از هم‌وطنان در تعطیلات نوروز به استان‌های مختلف سفر می‌کنند، برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع‌دستی می‌تواند، علاوه‌بر آشنا کردن هر چه بیشتر مسافران نوروز با صنایع‌دستی مناطق مختلف کشور، در افزایش فروش محصولات هر استان نیز تأثیرگذار باشد.

نامور‌مطلق گفت: نوروز متفاوت یعنی هنرمندان صنایع‌دستی در هر شهر یا استان بتوانند فروش محصولات خود را افزایش دهند.

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه داد: افق‌های تازه‌ای در حوزه صنایع‌دستی ایجاد شده و چند ماه گذشته ماه‌های پربرکتی برای این حوزه بوده است و توانسته‌ایم برنامه‌های مختلفی را در حوزه صنایع‌دستی اجرا کنیم.

وی افزود: برگزاری جشنواره فجر صنایع‌دستی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی عیدانه، افتتاح دفتر منطقه‌ای شورای‌جهانی صنایع‌دستی، جشن تولید و... از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در سه ماه اخیر است.

این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه در حال‌حاضر در حوزه‌های مختلف اعم از تولید، ترویج و صادرات، با برخی از وزارتخانه‌ها از جمله با وزارت ارتباطات و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی همکاری‌های مناسبی را در حوزه‌های گوناگون پایه گذاشته‌ایم.

نامور‌مطلق یادآور شد: یکی از اتفاقات بسیار خوب در حوزه صنایع‌دستی در دولت یازدهم راه‌اندازی و ایجاد شهرهای جهانی صنایع‌دستی است که بر همین اساس به‌دنبال ایجاد روستای جهانی صنایع‌دستی نیز هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستای جهانی صنایع‌دستی در ایران ایجاد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..