تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش باکس آفیس ۲۹ بهمن تا ۱ اسفند: پرواز باشکوه «بتمن لگویی» بر فراز «دیوار بزرگ»

گزارش باکس آفیس ۲۹ بهمن تا ۱ اسفند: پرواز باشکوه «بتمن لگویی» بر فراز «دیوار بزرگ»

انیمیشن ابرقهرمانی «The LEGO Batman Movie» (محصول کمپانی برادران وارنر) برای دومین هفته متوالی بیشترین میزان فروش را در گیشه سینمای امریکا به خود اختصاص داد. پرفروش‌ترین فیلم‌های تازه اکران شده این هفته به نام‌های «Fist Fight» ،«The Great Wall» و «A Cure for Wellness» به ترتیب در جایگاه‌های سوم، پنجم و دهم جدول باکس آفیس قرار گرفتند. این در حالی است که مجموع رقم فروش دوازده فیلم برتر باکس آفیس هفته جاری در مقایسه با هفته مشابه در سال میلادی گذشته، ۴۷ درصد کاهش یافته است. وقوع چنین رویدادی چندان دور از انتظار نبوده است. براساس جدیدترین گزارش‌های آماری، تاکنون فیلم‌های اکران شده در سال جاری میلادی در مقایسه با سال ۲۰۱۶، با افت ۱۰.۴ درصدی میزان فروش مواجه شده‌اند. در ادامه گزارش باکس آفیس این هفته با تک‌‌شات همراه باشید.

The LEGO Batman Movie Photo

انیمیشن «The LEGO Batman Movie» با رقم فروش تقریبی ۳۴.۲ میلیون دلار، برای دومین هفته پیاپی با اقتدار در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت. در حال حاضر، مجموع رقم فروش داخلی این انیمیشن، پس از ده روز نمایش در سینماها به ۹۸.۷ میلیون دلار رسیده است. احتمالاً در آینده نزدیک، مجموع رقم فروش داخلی انیمیشن «The LEGO Batman Movie» از مرز ۱۰۰ میلیون دلار خواهد گذشت. در روزهای انتهایی هفته جاری، این انیمیشن پرطرفدار در سینماهای ۶۲ کشور جهان به نمایش در آمد و مجموع رقم فروش جهانی خود را به بیش از ۱۷۰ میلیون دلار رساند. انیمیشن «The LEGO Batman Movie» در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) در سینماهای کشور چین اکران خواهد شد.

Fifty Shades Darker Photo

جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته به فیلم رمانتیک «Fifty Shades Darker» (محصول استودیوی یونیورسال) تعلق دارد. این فیلم در دومین هفته نمایش عمومی در سینماها با کاهش ۵۵ درصدی میزان فروش مواجه شد و در سه روز انتهایی هفته جاری، چیزی در حدود ۲۰.۹ میلیون دلار فروخت. در حال حاضر، مجموع رقم فروش داخلی فیلم «Fifty Shades Darker» به ۸۹.۶ میلیون دلار رسیده است. انتظار می‌رود که طی چند روز آینده، میزان فروش این فیلم در سینماهای امریکا به بیش از ۲۴ میلیون دلار برسد. فیلم «Fifty Shades Darker» برای دومین هفته متوالی در سطح بین‌المللی، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داد. طی هفته جاری، این فیلم در سینماهای ۵۹ کشور جهان به نمایش درآمد و به رقم فروش تقریبی ۴۳.۷ میلیون دلار دست یافت. در حال حاضر، مجموع رقم فروش جهانی فیلم «Fifty Shades Darker» به ۲۷۶.۹ میلیون دلار رسیده است.

The Great Wall Photo 2

همانطور که در ابتدای این متن اشاره شد، فیلم تازه اکران شده «The Great Wall» جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته را از آن خود کرده است. این فیلم اکشنِ هیجان انگیز که محصول مشترک استودیوهای یونیورسال و لجندری به حساب می‌آید، در سه روز انتهایی هفته جاری، چیزی در حدود ۱۸.۱ میلیون دلار فروش داشته است. پیش‌بینی می‌شود که فیلم «The Great Wall» به زودی به رقم فروش داخلی ۲۱ میلیون دلار دست پیدا کند. این فیلم در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان رتبه "B" را بدست آورده است. ۵۹ درصد از مخاطبانِ فیلم «The Great Wall» را آقایان و ۴۱ درصد از آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و ۵۰ درصد از مخاطبان این فیلم نیز افراد پایین ۳۰ سال می‌باشند. شایان ذکر است که ۴۵، ۲۳، ۱۵ و ۱۰ درصد از مخاطبان فیلم «The Great Wall» به ترتیب به نژاد‌های هند و اروپایی، اسپانیایی، آسیایی و آفریقایی تعلق دارند.

The Great Wall Photo 2

با توجه به بودجه تولید ۱۵۰ میلیون دلاری فیلم «The Great Wall»، عملکرد این فیلم در هفته افتتاحیه ضعیف به نظر می‌رسد. اما با در نظر گرفتن رقم فروش ۲۴۴ میلیون دلاری فیلم «The Great Wall» در سینماهای سرتاسر جهان، می‌توانیم قضاوت بهتری را در مورد عملکرد این فیلم داشته باشیم. شواهد امر حاکی از آن است که طی ماه‌های آینده تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم «The Great Wall» در کشورهای مختلف جهان افزایش خواهد یافت و بر همین اساس، میزان فروش جهانی این فیلم به مراتب بیشتر خواهد شد.

John Wick Chapter Two Photo

فیلم جنایی «John Wick: Chapter Two» (محصول استودیوی لایونزگیت) با رقم فروش تقریبی ۱۶.۵ میلیون دلار، در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. به احتمال فراوان، میزان فروش این فیلم در آینده نزدیک به ۱۹.۵ میلیون دلار خواهد رسید. در حال حاضر، مجموع رقم فروش فیلم «John Wick: Chapter Two» در سینماهای امریکا به ۵۸.۶ میلیون دلار رسیده است. تا اینجای کار، مجموع رقم فروش جهانی این فیلم هیجان ‌انگیز بالغ بر ۹۰ میلیون دلار گزارش شده است. فیلم «John Wick: Chapter Two» طی هفته آینده در سینماهای کشورهای فرانسه، بلژیک، کره جنوبی و مکزیک اکران خواهد شد.

Fist Fight Photo

فیلم کمدی «Fist Fight» (محصول استودوی نیو لاین) در ۳،۱۸۵ سالن سینما به نمایش در آمد و به رقم فروش تقریبی ۱۲ میلیون دلار دست یافت. این فیلم در حال حاضر، جایگاه پنجم جدول باکس آفیس را به خود اختصاص داده است. احتمالاً میزان فروش داخلی فیلم «Fist Fight» در آینده نزدیک به بیش از ۱۳ میلیون دلار خواهد رسید. این فیلم در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان رتبه "B" را بدست آورده است. ۵۴ درصد از مخاطبانِ فیلم «Fist Fight» را آقایان و ۴۶ درصد از آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و ۳۹ درصد از مخاطبان این فیلم نیز افراد پایین ۲۵ سال می‌باشند. با توجه به عملکرد فیلم «Fist Fight» در هفته افتتاحیه، انتظار می‌رود که نهایتاً به رقم فروش داخلی ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار دست پیدا کند.

Hidden Figures Photo

طی هفته جاری، مجموع رقم فروش داخلی فیلم «Hidden Figures» از مرز ۱۴۰ میلیون دلار گذشت و این فیلم جایگاه خود را بعنوان پرفروش‌ترین فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار امسال تثبیت کرد. فیلم «Hidden Figures» در حال حاضر، در رتبه ششم جدول باکس آفیس قرار دارد. در روزهای انتهایی هفته جاری، این فیلم در عرصه بین‌المللی بالغ بر ۷.۳ میلیون دلار فروخت و مجموع رقم فروش جهانی خود را به ۱۶۳.۹ میلیون دلار رساند. طی هفته آینده، «Hidden Figures» در سینماهای ۱۵ کشور دیگر (از جمله لهستان، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، سوئد و ترکیه) به نمایش در خواهد آمد.

A Cure for Wellness Photo 1

فیلم معمایی «A Cure for Wellness» (محصول استودیوی فاکس) در نخستین هفته نمایش عمومی در سینماها، چیزی در حدود ۴.۲ میلیون دلار فروخت و در جایگاه دهم جدول باکس آفیس قرار گرفت. احتمالاً میزان فروش این فیلم در آینده نزدیک به ۵ میلیون دلار خواهد رسید. فیلم «A Cure for Wellness» در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان رتبه "C+" را بدست آورده است. به همین خاطر، بعید به نظر می‌رسد که طی هفته‌های آینده میزان فروش این فیلم از طریق تبلیغات مخاطبان، افزایش قابل توجهی پیدا کند.

A Cure for Wellness Photo 2

فیلم «A Cure for Wellness» پس از نمایش در سینماهای ۳۶ کشور جهان، بالغ بر ۴.۵ میلیون دلار فروش داشته است. میزان فروش این فیلم در سینماهای کشورهای فرانسه و کره جنوبی به ترتیب چیزی در حدود ۹۵۰ هزار دلار و ۸۶۲ هزار دلار گزارش شده است. فیلم «A Cure for Wellness» طی هفته آینده در سینماهای ۷ کشور دیگر (از جمله بریتانیا، آلمان و مکزیک) اکران خواهد شد.

Rock Dog Photo

هفته آینده شاهد اکران فیلم ترسناک «Get Out» (به کارگردانی جوردن پیل) خواهیم بود. استودیوی اوپن رود نیز فیلم مهیج «Collide» را پس از یک تاخیر نسبتاً طولانی به نمایش عمومی در خواهد آورد. انیمیشن کمدی «Rock Dog» (محصول استودیوی لایونزگیت) نیز به روی پرده سینماها خواهد رفت.

 

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات‌ متحده و کانادا (۱۷ تا ۱۹ فوریه ۲۰۱۷):

Box Office Chart
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش باکس آفیس ۲۹ بهمن تا ۱ اسفند: پرواز باشکوه «بتمن لگویی» بر فراز «دیوار بزرگ»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..