تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامری:شیمیدر متحول شده بود/هاشمی:بسکتبال پالایش نفت از تجربه بازیکنان بهره گرفت

به گزارش ایرنا هماد سامری عصر دوشنبه پس از پیروزی بر شیمیدر تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: بازی سطح بالایی بین دو تیم برگزار شد و شاید یکی از بهترین بازی های این فصل رقم خورد.
وی اظهار داشت: تیم شیمیدر نسبت به دور رفت مسابقات متحول تر شده بود و خیلی سخت امتیاز داد.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان: در دور برگشت مسابقات توانستیم تمامی بازی هایمان را پیروز شویم تا با شرایط خوبی وارد مرحله سوم شویم.
سامری تصریح کرد: در دور سوم چهار بازی سخت پیش رو داریم و این چهار بازی فرصت خوبی برای برطرف کردن نقاط ضعف ما خواهد بود.
وی افزود: به طور حتم تا پایان لیگ با همین بازیکنان به کار خود ادامه می دهیم و قطعا با کیفیتی که این بازیکنان دارند شانس زیادی برای قهرمانی داریم.
******
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران نیز در جمع خبرنگاران گفت:بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و بر حریف مسلط بودیم.
مصطفی هاشمی اظهار داشت:در کوارتر دوم تیم پالایش نفت آبادان با استفاده از تجربه خود، بازیکنانش کنترل بازی را در اختیار گرفت.
وی افزود: فکر می کردم سرنوشت تیم پیروز این میدان سخت در دقیقه پایانی مشخص شود اما اشتباهاتی داشتیم که فرصت پیروزی را در اختیار تیم پالایش نفت قرار دهیم.
سرمربی شیمیدر تهران گفت: در نبمه دوم هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم مقابل پالایش نفت امتیاز بگیریم هر چند نماینده آبادان در دور برگشت مسابقات موفق شد همه حریفانش را شکست دهد.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز در بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر در سالن 17 شهریور این شهر با نتیجه 93 بر 82 میهمانش شیمیدر تهران را شکست داد تا با 33 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.
7104/6125**خبرنگار: مسعود گادار**انتشار دهنده: سید بهادر حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامری:شیمیدر متحول شده بود/هاشمی:بسکتبال پالایش نفت از تجربه بازیکنان بهره گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..