تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استرداد مؤسس سایت مگاآپلود به آمریکا

فناوری اطلاعات > اینترنت - دادگاه نیوزیلند رأی به استرداد مؤسس سایت دانلود غیرقانونی مگا آپلود داد.

به گزارش خبرآنلاین، کیم دات کام شهروند آلمانی که در نیوزیلند زندگی می‌کند، با 13 اتهام ازجمله نقض کپی‌رایت (میلیون‌ها دلار ضرر به مالکان آهنگ و فیلم و ... زده است)، پول‌شویی، کلاه‌برداری آنلاین و ... روبروست و اگر در آمریکا محکوم شود، دست‌کم 20 سال زندان را باید تحمل کند.

5 سالی است که از یورش پلیس به خانه کیم در آکلند و شات دان کردن سرورهای سایت مگاآپلود می‌گذرد.

سایت وی روزانه 50 میلیون کاربر فعال داشت که فایل‌های مختلف را دانلود می‌کردند و کیم پلیس آمریکا را متهم کرد که از سوی متمولین هالیوودی تحت‌فشار قرارگرفته‌اند تا جلوی فعالیت وی را بگیرند.

اف بی آی گفته است مگاآپلود 175 میلیون دلار ضرر به دارندگان موسیقی و فیلم زده درحالی‌که مالکان این رقم را 500 میلیون دلار اعلام کردند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استرداد مؤسس سایت مگاآپلود به آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..