تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالار عقیلی فردا شب مهمان صالح‌علا در «چشم شب روشن» می‌شود

سالار عقیلی فردا شب مهمان صالح‌علا در «چشم شب روشن» می‌شود

فرهنگ > تلویزیون - فردا شب، سه‌شنبه سوم اسفند، سالار عقیلی مهمان برنامه «چشم شب روشن» با اجرای محمد صالح‌علا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد صالح‌علا، سه‌شنبه شب در برنامه «چشم شب روشن» میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی است.

رضا مهدوی، کارشناس و مجری بخش موسیقی «چشم شب روشن» است که سه شنبه‌ها با حضور چهره‌های شناخته شده این حوزه روی آنتن می رود. این هفته، سه شنبه سوم اسفند، سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران مهمان این بخش از برنامه خواهد بود.

«چشم شب روشن» به تهیه کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح علا شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 23 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالار عقیلی فردا شب مهمان صالح‌علا در «چشم شب روشن» می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..