تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرور جوانان استقلال را نمی گیرد / الاهلی از ما می ترسد

روز نو :

 مسعود معینی درباره آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: «شرایط تیم از نظر تاکتیکی بسیار خوب است. بردهای خوبی را به دست آورده ایم. فکر می کنم استقلال بتواند در ادامه نیز همین روند را دنبال کند و جایگاه خوبی را در آسیا و لیگ برتر کسب کند.»

 

وی افزود: «بچه ها اگر بتوانند تمام روال دربی را دنبال کنند می توانند مقابل الاهلی و التعاون سه امتیاز را کسب کنند. البته بازیکنان ما اعتماد به نفس بالایی را کسب کرده اند.»

 

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه شاید جوانان استقلال دچار غرور شوند تصریح کرد: «مطمئن باشید غرور جوانان استقلال را نمی گیرد. بازیکنان به آن پختگی لازم رسیده اند و از لحاظ روانی می توانم بگویم از حریف هم بالاتر هستند. درست است که الاهلی تیم قدرتمندی است ولی همین الان آنها از استقلال ترس دارند.»

 

وی درباره مشکلات مالی بیان داشت: «خدا را شکر مشکل مالی نداریم. و حدسم این است که به قول کارشناسان کشتی بازیکنان چراغ اول را روشن خواهند کرد و به پیروزی خواهند رسید.»

 

معینی  اذعان داشت: «به همراه علیرضا منصوریان عازم دوبی شدم تا از نزدیک در کنار تیم حضور داشته باشم. ما دو بازی سخت خارج از خانه داریم اما از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستیم و به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرور جوانان استقلال را نمی گیرد / الاهلی از ما می ترسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..