تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعریق زیاد نوزادان، می تونه خطرناک باشه؟

اگرشیرخوارتان کمتر از شش ماه سن دارد ممکن است پوشش زیاد عامل تعریق باشد.

اگرشیرخوارتان کمتر از شش ماه سن دارد ممکن است پوشش زیاد عامل تعریق باشد . درحه حرارت بدن توسط سیستم عصبی مرکزی بدن کنترل می شود بنابراین ممکن است در زمانی که سیستم های دیگربدن تکامل کافی نیافته باشد، بروز می کند. مانند بعضی از بزرگسالان ، درصدی از نوزادان بیشترازمعمول عرق می ریزند

اما دانستن این دو نکته برای تعریق زیاد ضروری است

اگرشیرخوارتان کمتر از شش ماه سن دارد ممکن است پوشش زیاد عامل تعریق باشد. همان طوری که قبلا هم صحبت شد پوشش زیاد یکی از دلایل «مرگ ناگهانی شیرخوار » هم می باشد. بهترین درجه حرارت محیط برای شیرخوار ۱۹ تا ۲۲ درجه است. استفاده از پوشش هایی مانند پتو ممکن است تنفس شیرخوارتان رامختل نماید. ازاینرو در فصول سرد استفاده از لباس های سرهمی بدون هرگونه ملزومات اضافی توصیه می گردد. اگر تعریق درزمان استراحت اتفاق نمی افتد ولی با فعالیت روزانه مانند شیرخوردن اتفاق می افتد لازم است با متخصص کودکان خود مشورت نمایید. این نوع تعریق ممکن است با مشکلات قلبی همراه باشد بخصوص اگر با وزن گیری نامناسب یا کاهش وزن یا پوست خمیری باشد. البته ندرتا ممکن است تعریق با بیماری دسنکاه عصبی مرکزی، دستگاه تنفسی، پرکاری تیروئید و بیماری ژنتیک باشد. بنابراین توصیه می نمایم اگر هرگونه تردیدی داشتید حتما با متخصص کودکان مشورت نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعریق زیاد نوزادان، می تونه خطرناک باشه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..