تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردستان معطر به عطر شهدای گمنام می شود

همزمان با دهه دوم فاطمیه؛

همزمان با دهه دوم فاطیمه و ایام شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کردستان تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان در نشست هماهنگی ستاد استقبال و تشییع شهدای گمنام که در فرمانداری قروه برگزار شد گفت: این شهدا نهم اسفندماه جاری از معراج شهدای تهران تحویل استان می شود.کردستان معطر به عطر شهدای گمنام می شود

سردار مراد حسنی افزود: تشییع پیکر مطهر این شهدا در شهرهای قروه، سقز ، دلبران و سنندج انجام می شود.

وی گفت: از این تعداد 2 شهید در دانشگاه آزاد قروه، دو شهید در شهر دلبران ، سه شهید در سقز و یک شهید در ستاد لشگر 22 بیت المقدس تشییع و خاکسپاری می شوند.

مدیرکل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه 5 کمیته در سطح استان برای استقبال از شهدا تشکیل شده است، افزود: این کمیته ها در شهرستان های یاد شده نیز آماده استقبال از پیکر مطهر شهداست.

پرویزکولانی فرماندار قروه از تدوین برنامه هایی برای استقبال با شکوه از شهدای گمنام در این شهرستان خبر داد وافزود: شهدا درس ایثار، از خودگذشتگی، جوانمردی، رشادت و شجاعت را به ما دادند.

کردستان معطر به عطر شهدای گمنام می شود کردستان معطر به عطر شهدای گمنام می شود کردستان معطر به عطر شهدای گمنام می شود کردستان معطر به عطر شهدای گمنام می شود

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردستان معطر به عطر شهدای گمنام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..