تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده بازی استقلال و الاهلی امارات

گزارش و نمایش زنده بازی فوتبال استقلال و الاهلی امارات شبکه 3

پخش زنده بازی استقلال و الاهلی امارات لیگ قهرمانان آسیا

نتیجه بازی : استقلال ایران  ∩  الاهلی امارات

Esteghlal F.C. vs Al-Ahli

estgh پخش زنده بازی استقلال و الاهلی امارات

دیدار امروز 2 تیم استقلال و الاهلی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی برگزار خواهد شد، این دیدار که امروز 2 اسفند ساعت 19:45 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. را میتوانید از پلاس دانلود مشاهده کنید.

.

پخش زنده بازی استقلال و الاهلی امارات

بر این اساس “محمدرضا سیانکی” گزارش این بازی را برعهده خواهد داشت.

.

هچنین اسامی داوران دیدار استقلال تهران و الاهلی امارات اعلام شد و یک داور سرشناس استرالیایی قضاوت این بازی را بر عهده خواهد گرفت. بر این اساس، پیتر گرین قضاوت دیدار استقلال-الاهلی را عهده‌دار می‌شود و اسامی سایر اعضای تیم داوری به ترتیب زیر است :

کمک اول : الکساندر ناتان / کمک دوم : شتینین آنتونداور چهارم – ناسرصلو کبیرفهمچنین ناظران فلسطینی و هندی وظیفه نظارت بر این بازی را بر عهده دارند.

.

ترکیب استقلال به شرح زیر است :

امروز منصوریان ترجیح داده از  زوج برزیلی رابسون- پادوانی در خط دفاع تیم خود استفاده کند، زکی پور دفاع چپ استقلال است و با توجه به این که وریا غفوری هنوز به شرایط صد در صد بازی کردن نرسیده است، خسرو حیدری در پست دفاع راست بازی می کند.
.
مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، خسرو حیدری، زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی

.

 پخش زنده بازی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده بازی استقلال و الاهلی امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..