تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از 6 تا 9 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقمندان عرضه می‌شود و فرصتی مهم برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه فرصتی تکرار نشدنی در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج از کشور قرار می‌‌دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین‌المللی خویش را بطور چشمگیری افزایش دهند.

معصومه ابتکار؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم حضور چشمگیر شرکتها و موسسات دولتی و غیردولتی فعال در حوزه محیط زیست را از جمله ویژگیهای امسال نمایشگاه محیط زیست دانسته و یادآور شده که عنوان «اقتصاد سبز و اقتصاد مقاومتی» سه سال است که برای نمایشگاه محیط زیست حفظ شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..