تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون سردفتران در مناظره تلویزیونی سند خودرو شرکت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، به رغم اعلام نظر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت ثبت معاملات نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی و پایان نیافتن منازعه بین کانون سردفتران و پلیس راهور ناجا درباره الزامی بودن یا نبودن ثبت معاملات خودرو در دفاتر اسناد رسمی، برنامه مناظره که روزهای جمعه از شبکه یک سیما پخش می‌شود، موضوع برنامه روز ششم اسفند 95 خود را به سند خودرو اختصاص داده است.

به دنبال اعلام پخش این مناظره از آنتن رسانه ملی، کانون سردفتران و دفتریاران کشور اعلام کرده که در مناظره یاد شده شرکت نمی‌کند و نماینده‌ای هم از سوی کانون در این برنامه حضور نخواهد داشت؛کانون سردفتران معتقد است قانون تکلیف را روشن کرده و لزومی بر برگزاری مناظره نیست.

در اطلاعیه این کانون آمده که «مگر می‌شود نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به نظرسنجی پیامکی گذاشت؟! نظر مردم همان نظر نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی است که طبق ماده ٢٩ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به تصویب رسیده است.

بنابر اعلام کانون سردفتران و دفتریاران، کمیسیون اصل ٩� در تاریخ ١� بهمن امسال در رسیدگی به شکایت کانون از پلیس راهور، حق را به شاکی داد و بر لزوم ثبت رسمی سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد. عدم شرکت در این مناظره، نظر انون سردفتران است و از نظر قانون ابهامی وجود ندارد که نیازی به برگزاری مناظره برای شفاف‌سازی باشد.

کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی گفته که اینگونه برنامه‌ها شاید برای بسیاری از مخاطبان جذابیت ایجاد کند و با هدف برنامه‌سازی باشد اما نه تنها مشکلی را از مردم حل نمی‌کند بلکه به سرگردانی آنها نیز منجر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون سردفتران در مناظره تلویزیونی سند خودرو شرکت نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..