تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین‌های جشنواره ملی تئاتر کوتاه خلاق ایثار در گرگان

گرگان؛

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ این مراسم که امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد تاتر دشمن خدا به کارگردانی عمادالدین رجبلو به عنوان اثر برتر جشنواره امسال برگزیده شد.

همچنین هیات داوران این جشنواره در بخش موسیقی نمایش آبی‌ترین آسمان زمین از استان همدان را به عنوان اثر برتر انتخاب کرد.

در طراحی صحنه هم نمایش ۱ - ۲ + ۴ از گلستان با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان اثر برتر معرفی شد.

هیات داوران هیچ بازیگری را شایسته عنوان برترین بازیگر مرد این بخش ندانست، اما در بخش بهترین بازیگر زن هم پری بارانی برای بازی در نمایش آبی‌ترین آسمان زمین به عنوان بازیگر برگزیده انتخاب شد.

عمادالدین رجبلو از گلستان برای نمایش دشمن خدا به عنوان کارگردان برتر با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان بهترین کارگردانی این جشنواره انتخاب شد.

در قسمت نمایش‌های خیابانی و در بخش کارگردانی، طرح و ایده، موسیقی و طراحی فضا هیات داوران هیچ اثری را شایسته تقدیر و برگزیده ندانست.

در بخش بهترین بازیگر زن و مرد، فاطمه احمدی و علیرضا پورمحمد برای نمایش آلزایمر به عنوان بهترین بازیگر زن و مرد معرفی شدند.

۲۱ گروه نمایشی از ۱۲ استان کشور از ۲۹ بهمن در دومین جشنواره تئاتر کوتاه خلاق ایثار شرکت کرده بودند.


انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین‌های جشنواره ملی تئاتر کوتاه خلاق ایثار در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..