تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فضای شهر ماکو در تسخیر زباله ها

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1043616

عدم جمع اوری به موقع زباله ها و کوچک بودن سطل های زباله در بعضی از محله های شهر ماکو موجب خراب شدن زیبایی شهر می شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، عدم جمع اوری به موقع زباله های شهر ماکو موجب سر ریز شدن سطل های زباله سطح شهر به علت کوچک بودن گنجایش آن شده که این امر به نوبه خود باعث الودگی شهر به علت پاره شدن کیسه های زباله توسط حیوانات می شود .

لذا رفتگران محترم شهرداری هنگام تخلیه زباله سطح شهر اقدام به جمع اوری زباله های پاره شده توسط حیوانات نمیکنند و به همین دلیل اطراف سطل های بزرگ زباله همیشه محل تجمع گربه ها و سگ های خیابانی و در زمان تابستان محل تجمع حشرات می باشد .

از هنگام نصب سطل های بزرگ زباله در سطح شهر دیگر رفتگران شهرداری از کوچه ها زباله ها را جمع نمی کنند و فقط و فقط  سطل های بزرگ زباله را تخلیه میکنند که این امر موجب این میشود که زباله هایی که افراد به دلیل پر بودن سطل زباله بزرگ ،  جلو درب منزل خود قرار می دهند ماه ها همان جا باقی بماند .

 

لطفا مسئولین شهرداری به رفتگران عزیز گوشزد کنند که هنگام جمع اوری زباله ها ، زباله هایی که در اثر پاره شدن کیسه توسط حیوانات روی زمین پراکنده شده اند را هم جمع اوری کنند تا به زیبایی شهر لطمه وارد نشود .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فضای شهر ماکو در تسخیر زباله ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..