تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده ای ضعیف النفس در امتحان خود رفوزه شدند/ کاسه داران رای، روی خانواده های درد کشیده این حادثه حساب باز نکنند

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1044312

در بیانیه یکی از خانواده های جانباختگان حادثه قطار مطرح شد؛

در بخشی از این بیانیه آمده است: کسانی که خود را وامدار قبیله های سیاسی کرده اند، آن روزی که کاسه ی رای بدست خواهند گرفت، روی خانواده های درد کشیده ی این حادثه حساب باز نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، در جریان حادثه دردناک قطار تبریز - مشهد، دو عضو جوان خانواده رزمی جان خود را از دست دادند. بعد از جلسه‌ی استیضاح وزیر راه و شهرسازی که روز گذشته موجب ابقاء وی شد، این خانواده امروز بیانیه‌ای را منتشر کرد که در ادامه از نظرتان می‌گذرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می‌کنند/ چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

گوییا باور نمی‌دارند روز داوری/ کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند

مردم شریف ایران و ملت شهید پرور آذربایجان؛

اکنون چند ماهی است که از حادثه دلخراش و خانمان برانداز قطار تبریز-مشهد می گذرد. امروز نه تنها ذره ای از آلام خانواده جانباختگان راه رضوی تسکین نشده بلکه بواسطه ی رفتارهای دلال مسلک و زننده ی عده ای باصطلاح نماینده، بر سوز و آه مادران و پدران افزوده می شود. شِکوه بر قضا و قدر الهی هیهات. روز رحیل حاج وهاب، سعید، عرفان، حسین، مهدی، ناصر و سیامک عزیزمان همان تاریخی بود که خداوند اراده فرمود. اما بی مسئولیتی و نفس ضعیف آنهایی که به اشتباه در خانه ملت سکنا گزیده اند را چه کنیم؟ اگر از رودروریی خانواده ها شرمگین نخواهید شد، لااقل حضور اقیانوس وار مردم در مراسم تشییع را به یاد آورید. 

عملکرد وزیر راه و شهرسازی در حوزه های مختلف مورد توجه ما خانواده های جانباختگان نیست. اما قضاوت و داوری نسبت به فرد یا کسانی که سیستم معیوب کنترل قطار را بکار گیری کردند، هیچ تبصره و اما و اگری نمی خواهد. به عیان واضح است که وزیر مربوطه در خرید و راه اندازی سیستم مذکور مقصر است. ادعای بی نقص بودن این سیستم که در محضر رهبر انقلاب و از زبان وزیر صادر شد، لزوم نظارت، برخورد و استیضاح را دو چندان می کند. شاید هم نفس استیضاح مرهمی بود برای داغ دل مادران و پدران آه کشیده. اما همگان دیدند و شنیدند که عده ای ضعیف النفس، در امتحان خود رفوزه گشته و بر وظیفه ذاتی خود عمل نکردند. البته نمایندگانی هم بودند که ملاحظات را کنار گذاشته و با قامتی راسخ پیگیر حق مسلم جانباختگان شدند. ضمن تشکر از نمایندگان واقعی ملت و مردم دلسوز آذربایجان چند نکته ای را متذکر می شویم:

اولا هر آنچه از دوست رسد خوش است و اجر و مجازات همه کسانی که در راه احقاق حقوق ملت و یا پایمال کردن شرف و انسانیت گام برداشتند برعهده خداوند حیّ اعلی است. ثانیا دلال مسلکان و کسانی که خود را وامدار قبیله های سیاسی کرده اند، آن روزی که کاسه ی رای بدست خواهند گرفت، روی خانواده های درد کشیده ی این حادثه حساب باز نکنند. زمان آن فرا رسیده که سره از ناسره جدا شده و راه قبیله گرایان و دلال مسلکان از نهاد مقدس مجلس جدا گردد. مجلسی که نام شهید مدرس بر آن نهاد گشته است. 

 والسلام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده ای ضعیف النفس در امتحان خود رفوزه شدند/ کاسه داران رای، روی خانواده های درد کشیده این حادثه حساب باز نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..