تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز مجاز برگزاری آزمون UKVI IELTS در ایران

سازمان سنجش آموزش کشور یکی از مراکز مجاز برگزاری آزمون UKVI IELTS در ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایرسافام، آزمون جدید UKVI IELTS در ایران توسط موسسه فرهنگی هنری ایرسافام به آدرس اینترنتی: http://ielts.irsafam.com/ در ماه آوریل ( اواخر فروردین ماه ) در تهران و زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

بر همین اساس متقاضیان می توانند برای ثبت نام و آگاهی از شرایط آن به سایت موسسه مذکور مراجعه کنند.

سازمان سنجش تنها مرجع صادرکننده مجوز فعالیت برای برگزاری آزمون های بین المللی در ایران بوده و فعالیت مراکزی که از این سازمان مجوز اخذ نکرده‌اند فاقد اعتبار و غیرقانونی است.
سازمان سنجش همچنین اعلام کرده است که مجوز اعطایی صرفا جهت برگزاری آزمون آیلتس بوده و فعالیت های دیگر این موسسات منوط به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.

ادمین

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با آی‌تی‌رسان تجربه کنید...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز مجاز برگزاری آزمون UKVI IELTS در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..