تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی سایت گل از نامزدهای دریافت کفش طلا

رونمایی سایت گل از نامزدان کفش طلابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در فهرست ارائه شده سایت گل برای کسب عنوان کفش طلای فوتبال اروپا لیونل مسی ستاره خط حمله بارسلونا با 38 امتیاز در صدر فهرست نامزدان توپ طلا قرار گرفت.

نفر دوم ادین ژکو ستاره بوسنیایی آ.اس رم با 19 گل و 38 امتیاز است.

رتبه ی سوم به گونزالو هیگواین ستاره خط حمله یوونتوس با 38 امتیاز اختصاص یافته است.

همچنین در رده چهارم ادینسون کاوانی ستاره خط حمله اروگوئه ای پاری سن ژرمن با 37.5 امتیاز قرار دارد.

لوئیس سوآرز با 18 گل و 36 امتیاز در رده ی پنجم دیگر ستاره بارسلونا در این فهرست است.

براساس این گزارش دیگر نامزدان این فهرست به ترتیب شامل پیر امریک اومبیانگ از دورتموند،الکسیس سانچز ازآرسنال،باس دوست از اسپورتینگ لیسبون، آندره آ بلوتی از تورین، آنتونی مودسته از کلن، راملو لوکاکو از اورتون، دریس مرتنس از ناپولی، رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، دیه گو کاستا از چلسی، زلاتان ابراهیمویچ از منچستریونایتد، مائورو ایکاردی از اینترمیلان،جرمن دفوئه از ساندرلند، هری کین از تاتنهام، کریستیانو رونالدو از رئال مادرید،است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی سایت گل از نامزدهای دریافت کفش طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..