تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک پرسپولیسی‌ها به استقلال خوزستان

کد خبر: ۴۸۳۹۹۴

۳۷۰۳  بازدید

در پایان دیدار استقلال خوزستان و الفتح عربستان بازیکنان نماینده کشورمان در رختکن تیم به شادی پرداختند.

خبرگزاری تسنیم: تیم استقلال خوزستان در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف الفتح عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

*برخی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از جمله کریم باقری و محمود خوردبین در ورزشگاه حضور داشتند و پیروزی استقلال خوزستان را تبریک گفتند.

*بازیکنان و اعضای تیم استقلال خوزستان در پایان بازی در رختکن به شادی پرداختند که هر کدام با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران، این پرچم را در رختکن به نشانه شادی به رقص درآوردند.

*حسن بیت سعید با هم‌تیمی‌های خود عکس سلفی گرفت تا لحظه شادی آبی‌های خوزستان را در رختکن ثبت کند.

*اعضای کادرفنی استقلال خوزستان با بوسیدن پرچم ایران خوشحالی خود را از پیروزی مقابل نماینده عربستان نشان دادند.

تبریک پرسپولیسی‌ها به استقلال خوزستان  تبریک پرسپولیسی‌ها به استقلال خوزستان  تبریک پرسپولیسی‌ها به استقلال خوزستان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک پرسپولیسی‌ها به استقلال خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..