تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد جدید گوگل و مایکروسافت علیه منتشرکنندگان موسیقی، فیلم و فوتبال آنلاین

اتحاد جدید گوگل و مایکروسافت علیه منتشرکنندگان موسیقی، فیلم و فوتبال آنلاین

فناوری اطلاعات > اینترنت - کاربران اینترنت به‌زودی قادر به یافتن موسیقی، فیلم و حتی فوتبال‌های پخش زنده غیرقانونی نخواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین، گوگل و مایکروسافت با امضای قراردادی متعهد شدند تا با اشتراک‌گذاری کدهای برنامه‌نویسی، اجازه دسترسی کاربران به محتوای غیرقانونی را ندهند و کاربر در نتایج جستجو لینک غیرقانونی را نبیند.

برای اولین بار قرار است لینک‌های غیرقانونی در انگلیس مورد آزمایش قرارگرفته و از حیث رتبه از فهرست گوگل بیفتند. بدین ترتیب با خارج کردن لینک سایت‌های دانلود غیرقانونی از فهرست نتایج کاربر عملاً دسترسی به آن نخواهد داشت و در ضمن مراتب اعتراض قانونی نیز به‌صورت خودکار برای مالکان سایت ارسال خواهد شد.

درنتیجه جستجوگران به‌جای دیدن لینک‌های دانلود غیرقانونی فیلم، کتاب دیجیتال، آهنگ و پخش فوتبال، با لینک‌های قانونی مواجه خواهند شد که برای دانلود باید پول آن را پرداخت کنند.

تغییرات از تابستان 2017 روی صفحه سرچ کاربران قابل‌لمس خواهد بود.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد جدید گوگل و مایکروسافت علیه منتشرکنندگان موسیقی، فیلم و فوتبال آنلاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..