تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت وزیر بهداشت و چند سرکرده دیگر داعش در موصل

عملیات مشترک نیروهای مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان و ائتلاف بین المللی در شمال غرب عراق، هلاکت شماری از سرکرده های داعش را به دنبال داشت.

به گزارش «شیعه نیوز»، سازمان مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان صبح امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این سازمان و ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا به صورت مشترک یک عملیات ویژه را در شهر موصل، مرکز استان مرزی نینوا در شمال غرب عراق انجام دادند و در نتیجه آن نیز، دست کم ۳۰ تروریست داعش از جمله شماری از سرکرده های این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، در بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان آمده که در عملیات مشترک امروز، مقر فرماندهی و همچنین ایست بازرسی وابسته به «گردان الفرقان» داعش در موصل هدف قرار گرفته و هلاکت «صلاح حسن الصقلاوی» ملقب به «دکتر عبدالله»، وزیر بهداشت این گروهک تروریستی، «ابوبکر الشیشانی»، شهروند روسیه و مسئول نظامی داعش در «ولایت نینوا»، «ابوفاطمه التونسی»، مسئول امور مالی این ولایت و «ابوحسن الحمصی»، مسئول بهداشت «ولایت شام» را در پی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت وزیر بهداشت و چند سرکرده دیگر داعش در موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..