تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدول/ آخرین وضعیت قیمت سکه و ارز در روز دوشنبه

ارزش طلای خام 18 عیار در حالی روند نزولی به خود گرفته که ارزش طلا در بازارهای جهانی روند صعوید به خود گرفته است.

به گزارش مشرق، ارزش طلا در بازارهای جهانی نرخ 1237 دلار و 10 سنت را انتخاب کرده و بررسی‌ها نشان از آن دارد که نرخ فعلی نسبت به روز گذشته روند صعودی به خود گرفته است.
 
در کنار روند صعودی طلا، ارزش دلار امریکا روند نزولی به خود گرفته و هر دلار آمریکا در بازار آزاد 3790 تومان انتخاب شده که با توجه به ارزش این دو مولفه هرگرم طلای خام 18 عیار 114 هزار و 625 تومان تعیین شده است.
 
ارزش اعلامی برای طلای خام 18 عیار نسبت به روز گذشته افت قیمت را به همراه داشته که در کنار این کاهش قیمت ارزش سکه تمام و نیم سکه روند صعودی و ارزش ربع سکه و سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته داد و ستد می‌شود.  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدول/ آخرین وضعیت قیمت سکه و ارز در روز دوشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..