تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت ‌نام اینترنتی اسکان فرهنگیان برای نوروز 96 درکردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از پنجم اسفند آغاز و تا 22 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه 20 درصد ظرفیت اسکان به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته است،افزود: در نوروز 96 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان، 238 مدرسه با 2 هزار 274 کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته و 555 نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی افزود:میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی http://eskan.medu.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.
به گفته وی ستاد اسکان میهمانان فرهنگی در استان تشکیل و ضمن برنامه ریزی و تمهید مقدمات 17 مرکز نیز به منظور پذیرش میهمانان در سطح استان پیش بینی شده است و پذیرش حضوری و اسکان از 27 اسفند ماه در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت ‌نام اینترنتی اسکان فرهنگیان برای نوروز 96 درکردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..