تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه بیش از یک میلیون نفرساعت آموزش‌های مهارتی به کردستانی‌ها

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سید جمیل احمدی گفت: در حال حاضر 125 آموزشگاه آزاد در سطح استان فعالیت می‌کندکه 69 آموزشگاه‌ از کل آموزشگاه‌های آزاد استان مختص خواهران، 15 آموزشگاه مختص برادران و 41 آموزشگاه دومنظوره است.

وی افزود: تعداد 121 کارت ابلاغ مدیریت،25 کارت تمدید ابلاغ مدیریت، 530 کارت مربیگری، 81 کارت تمدید مربیگری، 20 مجوز جدید تاسیس آموزشگاه و 8 تمدید پروانه تاسیس در استان طی 9 ماه گذشته صادر شده است.

وی گفت: تعدادرشته‌های آموزشی ارائه شده در این استان 27 رشته و تعداد حرفه‌های آموزشی146 حرفه است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه بیش از یک میلیون نفرساعت آموزش‌های مهارتی به کردستانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..