تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش حوزه های علمیه زنجان تا پانزده فروردین ادامه دارد/ پذیرش حوزه علمیه سفیران هدایت صائین قعله برای اولین بار در زنجان

ساعت: 14:57 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1044262

مسئول معاونت آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان گفت: پذیرش حوزه های علمیه استان زنجان از دهم بهمن ماه شروع و تا پانزدهم فروردین سال 1396 ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‎الاسلام رضاعلی خلفی در گفت و گو با مهرزنجان، با بیان اینکه امسال نیز پذیرش حوزه های علمیه از دهم بهمن ماه شروع شده است،افزود: پذیرش در حوزه های علمیه استان زنجان تا پانزدهم فروردین سال 1396 ادامه دارد.  

وی با بیان اینکه آزمون ورودی حوزه های علمیه در 25 فروردین سال 1396 برگزار می شود، تصریح کرد: پذیرش در حوزه علمیه سفیران هدایت صائین قلعه نیز صورت می گیرد.

مسئول معاونت آموزش حوزه‌های علمیه زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هزار نفر در حوزه های علمیه زنجان مشغول به تحصل هستند، گفت: حوزه علمیه صائین قلعه به صورت کوتاه مدت می باشد و پذیرفته شدگان بعد از گذرانیدن دوره کوتاه مدت به تبلیغ می پردازند.

حجت الاسلام خلفی تاکید کرد: متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه که با مدرک سطح عالی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس هستند، پیشنهاد می شود مدارس کوتاه مدت و سفیران هدایت را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: مدت تحصیل سفیران هدایت 5 سال است و در قبال آموزش علوم حوزوی متقاضیان متعهد می شوند که به فعالیت های تبلیغی در روستاهایی که جمعیت بیشتری دارند و متقاضی روحانی مستقر هستند، بپردازند.

مسئول معاونت آموزش حوزه‌های علمیه زنجان گفت: با توجه به اینکه کد سفیران هدایت صائین قلعه صادر نشده و در دفترچه وجود ندارد ، متقاضیان تحصیل در این مدارس می توانند حوزه های دیگر مثل قزوین و جاهای دیگر را انتخاب کنند و بعد از اعلام نتایج با مراجعه حضوری ما برای آنها تشکیل پرونده داده و بعد از گذرانیدن مراحل مصاحبه و اعلام نتایج مصاحبه در حوزه پذیرش می شوند.

وی ادامه داد حوزه سفیران هدایت فقط از دیپلم و سطح عالی پذیرش دارد.

پذیرش حوزه های علمیه زنجان تا پانزده فروردین ادامه دارد

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش حوزه های علمیه زنجان تا پانزده فروردین ادامه دارد/ پذیرش حوزه علمیه سفیران هدایت صائین قعله برای اولین بار در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..