تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن عبادت دبستان زینب کبری بخشایش/تصاویر

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1044232

جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دبستان زینب کبری با حضور امام جمعه بخشایش برگزارل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هریس پویا ، در این مراسم که اولیای دانش آموزان نیز حضور داشتند ، حجت الاسلام غفاری امام جمعه بخشایش با اشاره به حدیث نبوی “فاطمهُ بضعت منّی من اذاه فقد اذانی و من…”ایام فاطمیه را گرامی داشته و گفت : وظیفه ماست از والدین این دانش آموزان تشکر کنیم که چنین  فرزندانی را تحویل جامعه داده اند که در حفظ حجاب کوشا هستند .ولی باید در نظر بگیریم که تکلیف فقط حفظ این مهم نیست و باید در همه شئونات اسلامی مانند اخلاق ،روابط اجتماعی و نحوه رفتار نیز تکلیف رعایت گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن عبادت دبستان زینب کبری بخشایش/تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..