تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم شهرستان نیر چشم انتظار برپایی نمایشگاه های بهاره

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1044061

با توجه نزدیک بودن سال جدید شهروندان نیری چشم انتظار برپایی نمایشگاه بهاره هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، با نزدیک شدن روزهای پایانی سال و شروع سال جدید شاهد جنب و جوش مردم برای تهیه نیازمندی های سال جدید هستیم.

هر ساله با توجه فرا رسیدن سال جدید به دلیل افزایش حجم قابل توجه تقاضا، با برخی افزایش قیمت‌ها مواجه می شویم به همین دلیل نمایشگاه عرضه مستقیم کالا موسوم به نمایشگاه بهاره در شهرهای مختلف برپا می شود که تا حدودی نیاز شهروندان را برآورده می کند.
 

شهروندان نیر چندین سال است که در حسرت برپایی نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم کالا هستند ولی در این مدت متاسفانه نمایشگاه با کیفیت و ازان برپا نشده است و امسال نیز مردم شهرستان چشم انتظار برپایی نمایشگاه بهاره هستند.

یکی از شهروندان در این رابطه می گوید: هر ساله در انتظار برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای مناسب و مرغوب در نیر هستیم ولی متأسفانه چنین نمایشگاه هایی در نیر برپا نمی شود.
 

وی تصریح کرد: با توجه به قیمت های بالای برخی کالاها، برپایی نمایشگاه های مناسبتی می تواند تا حد زیادی به اقتصاد خانواده ها کمک کند.
 

یکی دیگر از شهروندان می گوید: نمایشگاه بهاره می تواند کمک حال خانواده های با درآمد متوسط به پایین باشد.
 

با این حال باید منتظر باشیم تا ببینیم نمایشگاه با کیفیت و ارزان برپا خواهد شد یا نه!!

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم شهرستان نیر چشم انتظار برپایی نمایشگاه های بهاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..